Academic Knowledge Archives of Gunma Institutes >
育英大学・育英短期大学(Ikuei University Ikuei Junior College) >
03 育英短期大学幼児教育研究所紀要 >
第13号(2015.3) >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10087/9554
|
Title: | 子どもの主体的な育ちを支える保育者の本質的役割の探求Ⅱ -リカレント講座を通して- |
Other Titles: | A Study of Fundamental Role for Nurses and Kindergarten Teachers to Support the Growth of Child’s Own Accord Ⅱ:Through the Class for the Professionals |
Authors: | 栗山, 宣夫 柳, 晋 星野, 真由美 加藤 , 啓治 Kuriyama, Nobuo Yanagi, Susumu Hoshino, Mayumi Kato, Keiji |
Keywords: | 子どもの主体性 レッジョ・エミリア 関係性(子どもと子ども、子どもと保育者) 共同 社会教育 |
Issue Date: | 31-Mar-2015 |
Publisher: | 育英短期大学幼児教育研究所 |
Citation: | 育英短期大学幼児教育研究所紀要 13, 67-77, 2015 |
URI: | http://hdl.handle.net/10087/9554 |
ISSN: | 1348-1649 |
Appears in Collections: | 第13号(2015.3)
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|