DSpace
 

Academic Knowledge Archives of Gunma Institutes >
育英大学・育英短期大学(Ikuei University Ikuei Junior College) >
03 育英短期大学幼児教育研究所紀要 >
第13号(2015.3) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10087/9554

Title: 子どもの主体的な育ちを支える保育者の本質的役割の探求Ⅱ -リカレント講座を通して-
Other Titles: A Study of Fundamental Role for Nurses and Kindergarten Teachers to Support the Growth of Child’s Own Accord Ⅱ:Through the Class for the Professionals
Authors: 栗山, 宣夫
柳, 晋
星野, 真由美
加藤 , 啓治
Kuriyama, Nobuo
Yanagi, Susumu
Hoshino, Mayumi
Kato, Keiji
Keywords: 子どもの主体性
レッジョ・エミリア
関係性(子どもと子ども、子どもと保育者)
共同
社会教育
Issue Date: 31-Mar-2015
Publisher: 育英短期大学幼児教育研究所
Citation: 育英短期大学幼児教育研究所紀要 13, 67-77, 2015
URI: http://hdl.handle.net/10087/9554
ISSN: 1348-1649
Appears in Collections:第13号(2015.3)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
13-06-kuriyama.pdf1.94 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback