DSpace
 

Academic Knowledge Archives of Gunma Institutes >
群馬大学(Gunma University) >
10 教育学部 >
1021 附属学校教育臨床総合センター >
102101 教育実践研究 >
第33号 (2016) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10087/9947

Title: イギリスにおけるP scales活用の課題 ―Mapledown Schoolを例に―
Other Titles: Issues of using the P scales in England ―Case in Mapledown School―
Authors: 出井, 南奈帆
Dei, Nanaho
デイ, ナナホ
浦﨑, 源次
Urasaki, Genji
ウラサキ, ゲンジ
Keywords: P scales
特別な教育的ニーズ
イギリス
ナショナルカリキュラム
special educational needs
England
National Curriculum
Issue Date: 25-Mar-2016
Publisher: 群馬大学教育学部 附属学校教育臨床総合センター
Citation: 群馬大学教育実践研究. 33, 95-105. (2016)
URI: http://hdl.handle.net/10087/9947
ISSN: 09123911
Appears in Collections:第33号 (2016)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
NO33_2016_09.pdf941.11 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback