Academic Knowledge Archives of Gunma Institutes >
群馬大学(Gunma University) >
10 教育学部 >
1021 附属学校教育臨床総合センター >
102101 教育実践研究 >
第33号 (2016) >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10087/9959
|
Title: | 中学校における「伝えたいことをまとまりのある英文で表現する力」を育てる指導の工夫 ―単元の到達目標をルーブリックによって明確にし、毎授業を関連づける活動を通して― |
Other Titles: | Developing the Skill of " Expressing Their Ideas in Comprehensive English Sentences" in Junior High School Students : A Schema for Guidance Through Dividing Unit Goals into a Rubric and Continuing Activities Through Each Class |
Authors: | 金子, 公江 Kaneko, Kimie カネコ, キミエ 山口, 陽弘 Yamaguchi, Akihiro ヤマグチ, アキヒロ 石川, 克博 Ishikawa, Katsuhiro イシカワ, カツヒロ |
Keywords: | 教職大学院 ルーブリック パフォーマンス課題 英語教育 Program for Leadership in Education Rubric Performance task English Teaching |
Issue Date: | 25-Mar-2016 |
Publisher: | 群馬大学教育学部 附属学校教育臨床総合センター |
Citation: | 群馬大学教育実践研究. 33, 217-225. (2016) |
URI: | http://hdl.handle.net/10087/9959 |
ISSN: | 09123911 |
Appears in Collections: | 第33号 (2016)
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|