DSpace
 

Academic Knowledge Archives of Gunma Institutes >
群馬大学(Gunma University) >
10 教育学部 >
0002 群馬大学教育学部紀要 人文・社会科学編 >
第65巻 (2016) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10087/9981

Title: 情報を関連付けて読む力を育てる小学校国語科学習指導 ― スキーマの可視化により文章の全体像と部分とをつなぐ指導を通して―
Other Titles: For Nurturing the Students’Reading Ability to Relate Written Ideas in Japanese as a First Language Teaching at a Primary School: An Instruction by Relating Main Ideas to Details With Visualizing Schemata
Authors: 桐生, 直也
Kiryu, Naoya
キリュウ, ナオヤ
山口, 陽弘
Yamaguchi, Akihiro
ヤマグチ, アキヒロ
石川, 克博
Ishikawa, Katsuhiro
イシカワ, カツヒロ
Issue Date: 18-Feb-2016
Publisher: 群馬大学教育学部
Citation: 群馬大学教育学部紀要. 人文・社会科学編. 2016, 65, p.213-223
URI: http://hdl.handle.net/10087/9981
ISSN: 03864294
Appears in Collections:第65巻 (2016)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
16_KIRYU.pdf2.57 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback