DSpace
 

Academic Knowledge Archives of Gunma Institutes >
群馬大学(Gunma University) >
10 教育学部 >
0003 群馬大学教育学部紀要 自然科学編 >
第64巻 (2016) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10087/9988

Title: 高校数学における創発的思考がもたらす 学びの筋道の連続
Other Titles: The Continuous Thread of Learning through Emergent Thinking in High School M athematics
Authors: 江森, 英世
Emori, Hideyo
エモリ, ヒデヨ
内田, 靖子
Uchida, Yasuko
ウチダ, ヤスコ
Issue Date: 18-Feb-2016
Publisher: 群馬大学教育学部
Citation: 群馬大学教育学部紀要. 自然科学編. 2016, 64, p.25-35
URI: http://hdl.handle.net/10087/9988
ISSN: 00175668
Appears in Collections:第64巻 (2016)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
04_EMORI.pdf587.64 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback